Retourneren

Je bent niet tevreden met je bestelling en wilt hem graag retourneren of ruilen. Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden van retourneren. 

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

JA natuurlijk, maar liefst 30 dagen!

Het termijn van 30 dagen begint op de dag dat je de producten hebt ontvangen. Wanneer je meerdere producten had besteld, maar ze zijn niet allemaal tegelijk verzonden dan gaat het termijn pas lopen wanneer je het laatste artikel hebt ontvangen.

Retourvoorwaarden:
Het artikel is in originele verpakking en ongeopend.

Om hygiëne redenen is het niet geschikt om thee te retourneren waarvan de verzegeling is verbroken. Alle thee wordt bij ons verpakt in verzegelde verpakkingen wanneer deze is gebroken mag de thee niet geretourneerd worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Om hygiëne redenen is het niet geschikt om koffie en thee te retourneren waarvan de verzegeling is verbroken. Alle koffie en thee wordt bij ons verpakt in verzegelde verpakkingen. Wanneer deze is gebroken mag de koffie en thee niet geretourneerd worden.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Ga naar onze retourpagina en volg de instructies.

Hier vul je jouw bestelnummer in en je doorloop je de retouraanvraag. Vervolgens ontvang je van ons een retouretiket met de retourinstructies.

Wat is het retouradres?

Neem contact met ons op om je artikel(en) te retourneren via de retourpagina. Na bevestiging van je retour ontvang je van ons een retouretiket waarop het juiste retouradres vermeld staat.

Moet ik betalen bij retourneren?

Ja, er wordt € 4,95 in rekening gebracht wanneer je een pakket retour stuurt. Dit bedrag wordt van je bestelwaarde afgetrokken.